Direktlänk till inlägg 2 juni 2014

en dag för min skull. :)

Av Sandraa Persson - 2 juni 2014 22:18

Gud en bra dag :)
Jobbat trots en ond axel som ändå funkat. Jobbar med halva mitt dream team på vce.

Efter jobbet bar de av till stallet red lilla Tintin gick bättre idag än sist men lite kvar i galoppen och jag låser mig i vänster sidan så fort de inte går så ingen bra ond cirkel som jag måste ta mig ur :/
Sen blev de lite bus så jag red barbacka på tanten i typ trav ;) gick över för ändan faktiskt borde göra de oftare för balansens skull. Sen badade jag den gamle så hon va Vit när jag åkte iaf ;)

Hem byte om tog en morot Och ut på en promenad runt tjolöholm slott. Blev väl typ 8 km. Så efter en välbehövlig lax middag och en dusch ligger jag nu i sängen å typ dör... haha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandraa Persson - 3 februari 2015 07:44

efter att ha varit i en dimma hela dagen igår på grund av magsmärtor och ingen sömn natten innan de känner jag mig ändå nästan som än människa. Har sovit några timmar inatt och tog inte alla mina mediciner och magen känns lite bättre idag. Men Gud ...

Av Sandraa Persson - 31 januari 2015 19:41

ja nya utmaningar kan man minst sagt säga!!!! På dom fyra veckorna som gått har jag hunnit med att avsluta första kursen av utbildningen och börjat på nästa. Jag har hunnit starta upp en verksamhet för flaggfotboll i Kungsbacka. Opererat mitt höger...

Av Sandraa Persson - 28 juli 2014 23:07

Ronja vaknade upp imorse med en massa prickar. Så nu har vi en liten fröken med vatten koppor så nu blir de några lugna dagar hemma :) gött ändå innan dagis börjar och innan vi åker till Turkiet. Bara 25 dagar kvar längtar :) :) :) ...

Av Sandraa Persson - 28 juli 2014 23:05

Nu har Fredriks 3 semester veckor tagit Slut och vi saknar våran pappa som e tillbax i norge. Det har varit 3 underbara veckor som gått alldeles för fort. Men vi ha hunnit med mycket mys trots de :) Första veckan va vi på skara sommarland med...

Av Sandraa Persson - 13 juli 2014 20:05

Trött som skam hela dagen och nu sitter jag i soffan och frossar chips pizza choklad och cola och åka inte än ha dårligt samvete. Jag får träna bort detta när jag kan sen har ju blivit 3 kg denna sjukskrivning. .. ursh blir svält sen eller nått hahah...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards