Direktlänk till inlägg 8 juni 2014

Tillbaka till verkligheten. ......

Av Sandraa Persson - 8 juni 2014 22:05

Torsdag
Jobbade fram till halv 11 sen blev de en liten paus och så byta om innan jag bege mig till hälsa och helhet för en ny behandling av axeln så grymt mycket bättre efter jag varit där.
Sen blev de den årliga informationen om hur de går för företaget och så andra halvan av dagen på hotellet.

Eftermiddagen gick åt till laga middag och göra sig iordning för utgång med lizzie. Och Fredrik och Tony satt hemma å drack lite och laddade för utgång dom med. Hämtade lizzie vid 10 och sen hem å håva i sig några cider innan ut gång.

Blev en grymt bra kväll med mycket dans :)
Natten och dan där på där emot fy fan.....
Lizzie cyklade hem till hjälm på Lukas cyckelställ och jag gick å la mig.
Sen låg jag och fredrik på soffan hela dan och kollade film gick upp och tog emot pizzan och fyllde på saft kannan va typ dom enda gångerna vi lämnade soffan på ett helt dygn typ somnade i soffan med.

Lördagen va bättre vi låg i soffan hela morgonen och sen va de dag att göra sig iordning för att hämta hem mina underbara barn från mallorca.
Sen blev de mys på hög nivå hela helgen gud va jag saknat dom. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandraa Persson - 3 februari 2015 07:44

efter att ha varit i en dimma hela dagen igår på grund av magsmärtor och ingen sömn natten innan de känner jag mig ändå nästan som än människa. Har sovit några timmar inatt och tog inte alla mina mediciner och magen känns lite bättre idag. Men Gud ...

Av Sandraa Persson - 31 januari 2015 19:41

ja nya utmaningar kan man minst sagt säga!!!! På dom fyra veckorna som gått har jag hunnit med att avsluta första kursen av utbildningen och börjat på nästa. Jag har hunnit starta upp en verksamhet för flaggfotboll i Kungsbacka. Opererat mitt höger...

Av Sandraa Persson - 28 juli 2014 23:07

Ronja vaknade upp imorse med en massa prickar. Så nu har vi en liten fröken med vatten koppor så nu blir de några lugna dagar hemma :) gött ändå innan dagis börjar och innan vi åker till Turkiet. Bara 25 dagar kvar längtar :) :) :) ...

Av Sandraa Persson - 28 juli 2014 23:05

Nu har Fredriks 3 semester veckor tagit Slut och vi saknar våran pappa som e tillbax i norge. Det har varit 3 underbara veckor som gått alldeles för fort. Men vi ha hunnit med mycket mys trots de :) Första veckan va vi på skara sommarland med...

Av Sandraa Persson - 13 juli 2014 20:05

Trött som skam hela dagen och nu sitter jag i soffan och frossar chips pizza choklad och cola och åka inte än ha dårligt samvete. Jag får träna bort detta när jag kan sen har ju blivit 3 kg denna sjukskrivning. .. ursh blir svält sen eller nått hahah...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards