Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Sandraa Persson - 10 juni 2014 21:56

Söndag och morgon mys med nästan hela familjen bara Lukas som saknades.
Blev en stor frukost med massa mat ;)

Sen åkte vi och handlade delar till Fredriks bil innan vi åkte ut till Onsala för att laga den. Jag och barnen gottade oss i solen medan Fredrik och farfar lagade bilen.
Sen blev de hämta Lukas cyckelställ hos lizzie.
Kvällen avslutades med nya lego filmen och mys i soffan. En bra söndag kväll med älskling hemma.

Måndag jobb dagis och verklighet :/
Men sån tur va så va älsklingen hemma även denna dag. Så grillat med potatis och god sallad stor på bordet när jag kom hem. De e verkligen kärlek. Älskar min man och mina barn mer än livet självt <3

Men tisdag mannen e på plats i Norge och saga vaknade med feber och en snorig näsa. Verkligheten är tillbax. Tur i oturen e att hon har bara 38.3 och e pigg och glad men tråkigt när de e så bra väder att vi inte kan njuta av de :( så idag blev de kaffe på balkongen med Mia. Hoppas man fick lite färg med ; p

nu blir de några avsnitt av min serie i soffan innan sängen och en ny dag imorgon. Som erbjuder ett läkar besök på barn mottagningen för en utredning av sagas sköldkörtel.

Sov gott kramar <3fet text

En bild från jobbet i går :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards