Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Sandraa Persson - 1 juli 2014 22:09

Gud va jag har lyssnat på denna ställning som håller mitt ben rakt. Längtar till jag får börja böja på de igen. De e de enda som e jobbigt efter operationen.
Jag vill kunna krypa ihop när jag sover och när jag ligger i soffan. Och längtar till jag får ligga på mage igen.
Men men ställningen skall vara låst i en vecka till sen skall den låsas upp och vara på i 4 till och så skall jag ha kyrkorna lika länge. Sen får jag inte ligga på mage eller ha nån typ av "tyngd" på knät på 6 månader.

Nu ligger jag här i soffan med Cissi och jenna å kollar film. Som jag gjort nu en vecka jag e verkligen super rastlös de bara kryper i hela mig.

Vill bara slita av mig ställningen sova på mage, rida, röra på mig och köra bil m.m men men snart så. Det skall bli gott att slippa ha ont hela tiden när detta e över. :)

Ovido - Quiz & Flashcards