Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Sandraa Persson - 5 maj 2014 20:27

Va sååååå trött på jobbet i dag glad att jag fick nått gjort över huvudtaget. Att ha medlemsmöte med facket mitt i allt gjorde de inte lättare att försöka hålla sig vaken. Som tur va så hade jag min bästa station på Volvo banan idag så jag behövde inte stressa iaf.

Annars har dagen varit lugn hämtade barnen på dagis. Saga ville vara ute å cykla och Ronja va inne på rummet fram till maten.
Sen vart de lugnt fram tills läggdags.
Nu har jag även förberett pannkakor som barnen och barnvakten skall äta imorgon när mamma skall jobba över.
Så gött när man faktiskt kan få möjligheten att jobba in lite komp. Tur mannar helt underbara vänner som ställer upp när gubben är i Norge.

Nu blir de en kvart på spikmattan för rygg å nacke och ett avsnitt vampire diaries.
Ha en bra kväll där ute alla :)

Mina underbara små trollungar <3

Av Sandraa Persson - 5 maj 2014 13:51

Jaha då skall väl även jag prova på de här med att dela med mig av mitt liv, mina erfarenheten, misstag, jobb ,barn, framgångar lycka m.m 


Så varför rubriken fortsättningen på mitt liv.? 

Jo för att jag har ingen ork att rabbla mitt livs historia här och nu nä!! Jag skall sammanfatta vem jag e lite kort och sen  kommer fortsättningen följa här. 


Så vem e jag då? 

Sandra Persson 29 år i år, gift sedan fem år tillbax även och vi haft våra problem och vänder så e vi i dax läget och sen ett bra tag tillbaka på en stabil och lycklig väg. 

jag har 3 barn Lukas som blir 10 i september och han har jag sedan tidigare, sen har jag och min man Fredrik två gemensamma tjejer Saga som blir 6 och Ronja som blir 5 i oktober. 

vi bor i lägenhet i Kungsbacka jobbar med lastblisstolar här i stan och gubben e snickare i Norgen och veckopendlar. 


Ett stort och viktigt inslag i mitt liv e mina vänner och hästar. 

Har ingen egen häst men hjälper en kompis och hennes mamma med deras en gång i veckan.


så detta är lite snabb info om mig så här ifrån kommer fortsättningen på mitt liv. :) kram till alla  <3






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards