Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Sandraa Persson - 8 maj 2014 21:54

Lyckades ligga kvar i sängen till 11 efter att kyrpit ner igen när barnen kommit till dagis.
Men sen kröp de e hela kroppen och jag kände att jag kunde knte ligga har när mitt hem e ett kaos.
Så när jag nu för en gångs skull va ensam hemma utan barn tog jag min sista energi och stor städade hela hemmet, bytte sängkläger och vädrade dom damsög tvättade golven och lagade mat innan de va dags att hämta hrm mina monster.

Lagom till mat dax kom fredrik hem och tog över och jag dog i soffan och somnade. Fredrik väckte mug kagom tills barnen läggdax.

Nu sitter vi i soffan fredrik och hans kusin spelar walking dead och jag kollar gossip girl på paddan med cola och godis som medicin ;)
Snart skall jag krypa tillbax ner i sängen och hoppas att morgondagen har lite mer energi och lite minder snor att erbjuda.

Av Sandraa Persson - 8 maj 2014 11:07

Ligger i sängen barnen e på dagis och jag mår skit!!!
Näsan rinner, feber, ögonen rinner och sova har inte funnits på kartan så trött som skam. Vill inte mer nu näsan svider den med. Vill bara sova bort denna dagen och längtar tills min älskling kommer hem från Norge ikväll och tar hand om mig :,(

Säger bara nässpray, snor papper, chailatte och netflix gör tillvaron lite drägligare... Skall tilläggas att jag missar min klipptid på grund av detta!! Ogilla stort!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards