Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Sandraa Persson - 19 maj 2014 21:02

Fullt ös medvetslös haha ja de e så jag ser min vardag.
Idag har jag jobbat vilket över de har varit kaos dock inte så ovanligt när de kommer till mitt jobb iofs.
De positiva idag va att jag va inplanerad på utbildning idag med utbildare. Så då kom vi fram till att vi skulle lägga utbildning på slutkontrollen så jag blir av med den och de blev jag känns så gött att ha avklarat en station till nu e de station 2 imorgon sen e de station 5 som känns som de borde gå på 2-3 dagar och likaså klädstationen. Sen e de förmonteringen så e jag klar med scarnia delen sen och får 300 mer i månaden inte möe men alltid nått. :)
När jag kan scarnia så har jag scarnia delen Volvo vce delen och truck delen. Då kan jag allt utan special områdena.

Fick hämtat ut ny medicin till Ronja och Saga så dom har till resan. Nu e de inte långt kvar. Nästa lördag bär de äntligen av barnen skall åka till mallarna en vecka. Detta har dom väntat på i 10 månader vilket e som en livs tid för dom två haha.
Nu e de bara några grejer till som skall ut till farmor i början av nästa vecka så dom kan packa.
På tal om medicin så ringde Sagas läkare med svar angående proverna som hon tog för en månad sen. Då hon va inne på utredning för hennes hårda mage.
Hon fick då movicol junior som hjälpt jättebra. Men som sagt svaren kom idag och dom visade att hon inte är gluten intolerant men att de e nått med sköldkörteln som inte e hundra. Så nu skall vi få en ny tid för en vidare utredning av den så får vi se hur den mår och om de kan vara på grund av den som hon har problem med magen.

Fick även köpt en rullgardin till tjejernas rum så dom kan somna lättare nu när de e ljust så länge på kvällarna.
Men väl på jysk hittade jag en resväska med. Så resväska och rullgardin för 550:- kan de bli bättre? Så nöjd med mina köp. Imorgon bär de av till freddan och Lina för att hämta borrmaskinen så vi kan sätta upp den nya gardinen.

Simskolan gick bra idag med och sen vart de till farmor och farfar på middag.

Nu ligger barnen och jag med trött som skam och skall kolla lite på gg innan jag skall nana kudden.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards